18 maja 2020

Młodzi polecaja


Agnieszka Osiecka dzieciom


Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Jak wygląda, co to jest i co wchodzi w skład Ptasiego Życia? Co można spotkać w Dixielandzie? Jaki jest wzór na diabelski ogon? Co to jest Pantoflisko? I co myśli Ptakowiec?
Ta książka to zbiór krótkich i długich opowiadań Agnieszki Osieckiej. Między innymi znajdziecie tam opowieści:
  1. Dixie - tytułowe autko Dixie i dwójka rodzeństwa, Marek i Karolina, podróżują po Dixielandzie, a tam spotykają różne stwory, w tym dziwaczne Siódmaki, Szalonego Kelnera oraz strasznego Subiektywniaka.
  2. Dzień dobry, Eugeniuszu - ptak z gliny podróżuje z Szwecji do Polski. Zapowiada się dużo przygód!
  3. Wzór na diabelski ogon - jedna z moich ulubionych opowieści, które kiedykolwiek przeczytałam. Nauczyłam się przy tym trochę fizyki, wyśmiałam się, a kiedy skończyłam, westchnęłam…
  4. Pantoflisko - lew Michał daruje życie lisowi. Nie wie, ile powikłań z tego wyniknie!
Jest to bez wątpienia świetna książka, a właściwie zbiór opowieści. Bawi, uczy i wzrusza. Naprawdę warto przeczytać!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz