29 kwietnia 2020

Jak mnie widzisz?

Już niedługo 8 maja będziemy obchodzić Dzień Bibliotekarza. Proponujemy Wam zabawę plastyczną Jak mnie widzisz?
Udział mogą wziąć wszyscy od namłodszych do najstarszych, ograniczeń wiekowych nie ma.

Wykonajcie nasz portret bądź krykaturę. Możecie wykonać kolaż wykorzystując zamieszczone zdjęcia.
Prace zeskanujcie lub zróbcie zdjęcie i prześlijcie do 7 maja na adres mailowy: filia6@mbp.katowice.pl
Dopiszcie zgodę na publikację pracy:

1. Ja ..................................................wyrażam zgodę na nieodpłatne umieszczenie moje pracy w mediach społecznościowych Miejskie Biblioteki Publicznej w Katowicach

2. Ja ........................................wyrażam zgodę na nieodpłatne umieszczenie pracy dziecka............................................... w mediach społecznościowych Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz