23 kwietnia 2020

Szósteczkowe rekomendacje


Przeczytałam już wszystkie dostępne książki Rachell Abbott i zawsze byłam zachwycona. Żałowałam, że tak szybko się kończy. Również po przeczytaniu Zmuszona by zabić nie zawiodłam się.
Jest to bardzo dobry thriller psychologiczny, który trzyma nas cały czas w napięciu i dostarcza sporej dawki adrenaliny. Podczas czytania zapewne będziecie zadawać sobie sporo pytań, na które odpowiedzi znajdziecie dopiero na końcu książki. Tak naprawdę to ona po zakończeniu nadal jest obecna. Wtedy dopiero możemy się wcielić w rolę bohaterki i pomyśleć jak by to było, gdybym była na jej miejscu. Jak we wszystkich książkach Rachel stajemy przed koniecznością trudnego wyboru moralnego.
Na początku miałam wrażenie, że czytam historię kobiety, która jest ofiarą przemocy domowej. Z kolejnymi stronami coś próbowało to zakłócić. Czy namiętny romans może przerodzić się w piekło? A chęć zemsty jest tak wielka, że nawet jesteśmy w stanie poświęcić to co kochamy najbardziej?
Myślę, że na te pytania z chęcią odpowiecie sobie po przeczytaniu książki.
Polecam
Izabela Cisek


Jak tylko się otworzymy, książka na Was czeka, jest również dostępna w formie elektronicznej na Legimi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz